Pater Natalis

E Necyclopaedia

Pater Natalis intrans in tua domo

"Ho ho ho!"

-- Pater Natalis de quacumque re

Pater Natalis est homo crassus foedusque qui Arctici habitat. Quaque nativitate volat per caelum et in domos puerorum intrat et iis dona dat. Aliquando etiam pueros latrocinatur et eos vendit in Sina.

[recensere] Domus Patris Natalis

Silvius Berlusconis Pumilio.

Arctici habitat. Habet multos servos, qui "pumiliones" appellantur. Isti servi crepundia et dona faciunt, et, si errant faciendo dona, severe et crudeliter reprehenduntur a Patre Natale, qui pumiliones aut verberat aut pedicat aut necat. Miseros pumiliones!

[recensere] Nativitas

Die nativitatis Pater Natalis ex domo sua exit volans et per omnem mundum dona dat pueris et puellis bonis. Itaque pueri puellaeque ex omne orbe beati et laeti sunt. Unus puer autem non est nec beatus nec laetus die nativitate: ille puer miser est Jesus Christus. Nam dies nativitatis Jesus natus est, itaque ille die est dies natalis eius. Sed nemo scit id, itaque nemo salutat Jesu in die natale suo. Jesus Patrem Natalem odit.

[recensere] Epistulae ad Patrem Natalem

Quo-que anno pueri litteras scribunt ad Patrem Natalem, in quibus ei petunt dona quae volunt.

[recensere] Epistula Laurentii Finotti ad Patrem Natalem (quinque dies ANTE nativitatem)

Finottus Patri Natali salutem dicit.

Care Pater natalis, hunc annum ego fuit puer bonum. Itaque haec sunt dona quae a te postulo: computator novus, calcei novi et unus canis. Etiam volo tibi dicere, vicinum meum pravum puerum fuisse hunc annum. Nam ille pecuniosus est, et semper derridet nos pueros pauperos. Nota id bene. Cura ut valeas.

L.F.

[recensere] Epistula Laurentii Finotti ad Patrem Natalem (duo dies POST nativitatem)

Finottus Patri Natali satulem dicit.

Care Pater Natalis, tibi scribo hanc epistulam quia volo tecum loqui de dona quae mihi dedisti die nativitatis. Semper audivi te dare magna et pulchra dona pueris bonis, pueris malis autem dare pauca et foeda dona. Itaque ego hunc annum optimus puer fuit: semper meos parentes adiudavi, in schola multo studivi, nunmquam pugnavi cum aliis pueris, numquam tetigi culos puellarum sine venia earum, semper edi totum meum cibum (etiam si cibum erat horribilem)... Vere puto nullum alium puerum in toto orbe fuisse meliorem quam me. Itaque, care Pater Natalis, qua de causa mihi dedisti unum librum linguae latinae hac nativitate? Tale donum nimis parvum est. Mehercle! ego fuit optimus omnium puerorum! Tuus merdaceus liber latinus non fuit donum quod me decerat. Et, cur vicino meo, qui pessimus omnium puerorum est, pulcherrima dona dedisti? Illi dedisti computatorem, vestes novas, playsation 3, et multa alia... mihi autem dedisti unum parvum et merdaceum librum latinum. Care Pater Natalis: FUTUE TE IPSUM ET ABEAS IN MALAM CRUCEM.

L.F.

[recensere] Quod Populus putat de Patre Natale

Quid putas de Patre Natale?
 
0
 
5
 
1
 
3
 
2
 
2
 
1

The poll was created at 02:30 on Iunii 29, 2010, and so far 14 people voted.

[recensere] Vide etiam

Instrumenta personalia