Laurentius Finottus

E Necyclopaedia

Achilles-Bellum.jpg

Laurentius Finottus in secundo bello mundiale pugnans

Laurentius Finottus Prosciutto, quindecim annis natus, est unus meorum scholae comitum.

[recensere] FACIES

Laurentius Finottus 155x60x20 centimetris est, cuius 20 altitudinis. Corpus suum simillimum est numero arabo 8 (VIII), quod in Lingua Italica dicitur "otto" aeque ac Laurentii cognomen; nam duobus sphaeris compositum est. Sphaera prima, maxima ex his, "caput" appellatur; hanc celant permagni oculares. Sphaera secunda corpus proprium est, ibique sunt miri organuli, quos manus ac pedes esse dicitur.

[recensere] DE LAVRENTII FINOTTI VITA AC MORIBVS

Papillae.gif

Laurentii Finotti soror

[recensere] Anno quindecesimo

Finottus valde amat pingere tabulas cordibus cum gladiis transfictis, et oculis ardentibus. Linguam Latinam optime didicit, nam a magistra semper votationem III accipit.

Finottus multum studet, sed plurime dedicat temporem suum ad auxilium parentum. Semper et boves et alia animalia colit, et nona hora iam dormit. Stulti dicunt eum non habere temporem pro amicis, re vero falsissima, nam semper mecum stultissima cogitata dicit ac facit.

[recensere] Anno sedicesimo

Finottus admittitur apud classem tertiam miraculo. Nunc votationem II accipit in Lingua Latina, quod per auditionibus magistram non ascultat, sed mirabiles poemas de luna et amore componit; itaque scholam relicturus est. Miserum Finottum!

Instrumenta personalia