Iesus Christus

E Necyclopaedia

Jebus.gif

Saltatio Christi.

Jesus Christus, Dominus Christianorum et filius Chucki Norris, mortuus in cruce et ex virgine natus (vere? qui potest???), fuit Stella rockica Palaestinensis qui die nativitatis natus est anno 5 ante se natum. Super aqua ambulare et mortuos suscitare poterat, atque uxor eius fuit scortum nomine Maria Magdalena (ut in Sacra Scriptura "Da Vinci Codex" scriptum est).

[recensere] Ortus

Puella quaedam nomine Maria nuptura erat Josepho, fabro tignario. Sed Deus eam formosam esse notavit, ergo ipsam futuere voluit. Et vidit id valde bonum esse ac futuit. Josephus cum id novit valde irascens "Moecha" inquit "quidnam fecisti?!?", "cur Deum nec me crisas? Num Deum meliorem quam me in lecto esse putas?". Deus autem miseritus est Josephi, et etiam cum eo concubuit.

...Sed, cur narro vobis vitam Christi, si in Sacra Biblia scripta est? Immo legete vos ipsi vitam Christi, ut in Sanctum Evangelium Secundum Finotto inventa est!

[recensere] Evangelium secundum Finotto

Jesussoccer.jpg

Porro Jesus porro!!!

I. Evangelium Jesus Christi, Domini Nostri. In principio nihil erat praeter Chuck Norris. Sed Chuck Norris creavit Deum; deinde Deus creavit Mundum. In mundo vivebant Adam et Heva: et cotidie futuebant, ergo filium habuerunt, nomine Chain. Et Chain fuit pater Abrahami, et Abrahamus fuit pater Georgii Bush, et Georgius Bush fuit pater Julii Caesaris, et Julius Caesar fuit pater Teletubbium, et Teletubbies fuerunt patres Silvii Berlisconis, et Silvius Berlusconis fuit pater Josephi, et Josephus erat maritus Mariae: et Maria sexum habuit cum Deo, et filium parit nomine Jesus, qui natus est anno quinque ante Christum natum.

II. Jesus, adulescens septendecim annorum, amicum habebat nomine Johannes Baptista. Cum in fluvio ludebant, columba cacavit in capite Christi. Johannes ei dixit capillum merdam habere; et, quoniam Christus valde amabat capillum suum, demens fieri coepit. Primum, Jesus necavit Johannem Baptistam. Deinde, cum duodecim discipulis creavit exercitum ad Romam expugnandam. Tandem, Judaei Jesum necaverunt, quia ipsi volebant mundum dominare, et quia eis non placebat longum capillum Christi. Nihil sciunt de pulchritudine, isti Judaei!

III. Jesus autem resurrexit, Mariam Magdalenam futuit, Judaeos necavit et Praesidens Paletinae factus est. Unus ex his discipulis, nominatus Benedictus XVI Judas, Jesum amabat: sed Jesus amabat Magdalenam, itaque Judas odivisse Jesum coepit. Ergo iste discipulus vendit dominum suum Judaeis 30 sestertios. Deinde Judaei venderunt Jesum Romanis 60 setertios. Tandem Romani Christum necaverunt in cruce.

IV. Sed post tertio die... Jesus adhuc mortuus erat. Sed contra, post MCMXL annis, Jesus resusrexit in Germania, utens nomine "Adolfus Hitler".

AMEN.

Instrumenta personalia