Germania

E Necyclopaedia

"Populus sine cultura, sine Deo, sine Pudore..."

-- Caius Iulius Caesar de Germanis

"Una res mihi placet de Germania: Puellae Germanae"

-- Omnes de Germania

"Ja"

-- Germanus de Poloniam expugnare

Germania (germanice Scheisseland) est terra sita in Europa septentrionale, unde barbari sine cultura, sine Deo, sine pudore habitant habitabant.

[recensere] Historia et Mores

Quoniam germani sunt erant populus sine cultura, sine Deo et sine pudore, mores eorum barbarae sunt erant.

  • In antiquitate, Germanos maxime delectabat cum Gallis pugnare. Sed cito necare Gallos taediosum fuit, nam Gallus quidem nomine Asterix semper Germanos in culo conculcabat. Ergo, Germani Romam expugnaverunt.
  • In medio aevo Germani christiani facti sunt. Miseros Germanos.
  • Hodie, quoniam Nietzsche necavit Deum, Germani in Religione cacant, atque felices sunt et in cervicia et in pediludio et in expugnare Poloniam tantum putant.

[recensere] Clari Barbari Germani

Quamquam temporibus antiquis germani erant barbari sine cultura, sine Deo et sine pudore, deinde in medio aevo discerunt linguam latinam et iam non "tam" barbari facti sunt. Profecto multi germani usi sunt magna sapientia in philosophia, theologia, psycologia, küchenlogia, cervicialogia, judaeicaedeslogia, expugnatiopoloniaelogia et multis aliis pulcherrimis disciplinis.

Germani clari fuerunt:

  • Martinus Lutherus: Theologus qui novam ecclesiam creavit ad demonstrandum papam esse antichristum.
  • Adolfus Hitler: Bonus vir qui invenit quomodo famen, pauperitatem et miseriam delere in mundo: necando multa milia famelicorum, pauperorum et judaeorum.
  • Emmanuel Kant: Philosophus taediosus. Omnes dicunt eum sapientem esse, quamquam nemo legit eum.
  • Josephus Ratzinger: Pontifex Maximus Ecclesiae Catholicae factus est postquam necavit Joanes Paulus II (qui Polacus erat. Coincidentia?). Foedissimus omnium paparum, omnium Germanorum, omnium hominum, omnium animalium, omnium entium est.
Instrumenta personalia